Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Végre itthon!

2011.04.18. 13:04 - marsgyöngye

Tegnap hazajöttünk a kórházból. Elmondani nem tudom, milyen jó érzés újra itthon lenni! Szerelmemtől kaptam egy gyönyörű virágot, nem is virág tulajdonképpen mert bokor lesz belőle. Az ő szavaivalélve, Mangólia :) Gyönyörű és óriási lila virágai vannak. A bejegyzés végére majd beteszek róla egy képet.

Az elejénél kezdve a blog indulásának történetét:

Babát szeretnénk a párommal ami eddig önálló és rásegített próbálkozásaink alkalmával nem jött össze. Már jó ideje elhúzódó mensesszel küzdöttem, az orvos egy cisztát azonosított a bal petefészkemben amivel nem nagyon akart foglalkozni. Átestem 2010 áprilisában egy egészségügyi küreten, de a vérzés változatlan maradt. Mi pedíg rendíthetetlenül próbáltunk összehozni egy kisbabát. Év végére odáig jutottunk, hogy egy másik orvos gyógyszerrel kezdett stimulálni azaz pteérést elősegíteni és folyamattos ultrahangos követés mellett néztük a ciszta változását. Én ezekben az időkben már totálra kiképeztem magam a tüneteimet illetően és váltig állítottam, hogy endometriozisom van. Az orvosok meg csak annyit mondtak: lehet... és nem történt a világon semmi. Mígnem végre Doktonőm beajánlott a BMC-be. Ott mindkettőnket alapos vizsgálatoknak vetettek alá és visszazavartak Doktornőmhöz, hogy távolítsa el a szerinte is endometiozist. Na és most a műtéten túl, hazaérkezésem immár második boldog napján vagyok.

Most várunk... szövettanra, leletekre... Húsvét után kell hívnom Sz. dokit a "hogyan tovább miatt" 

 És íme a gyönyörűséges Mangó-Magnoliám:

 

  

 

www.zingafashion.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr602836530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása