Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Fekete szív

2011.05.28. 11:30 - marsgyöngye

A sírás határán állok... Tegnap voltam Sz. dokinál aki megállapította, hogy a cisztám ugyanakkora mint egy hete volt, ezért jövőhéten csütörtökön 7.30-ra kell mennem hozzá tisztálkodószerekkel és papuccsal. Megvizsgál és elválik, hogy leszívja a cisztát vagy mi lesz... később eszembe jutott, hogy pont jövőhét csütörtökön kellene mennem a Melishez hajvágásra. Na ma fel is hívtam, hogy megbeszéljek egy későbbi időpontot. elmeséltem a dolgot, és kérdeztem velük mi van.... kiderült, hogy 10 hetes terhes.... BUMM A FEJBE.... persze gratuláltam.... de most úgy érzem magam mint egy kicsavart felmosórongy... mindenki babát vár körülöttem... és ez most már kezd nagyon fájdalmas lenni... most már azt várom, hogy az Ivett mikor nyögi be, hogy terhes... az összes barátnőm közül egyedül ő nem terhes... és persze senki nincs akivel megoszthatnám a fájdalmamat... Roland lerázott Anyu meg nem veszi fel a telefont.... de legalább az iroda üres lett, és így írni legalább tudok. Hát mit mondjak, ha a sors ki akart velem baszni és fájdalmat akart okozni akkor sikerült. Először a Tina, aztán a Roland unokatesója majd a Barbi, a Zsuzsa most meg a Melis is.... néhány hónap alatt... velem meg csak a gondok vannak.... A Zoliról meg persze ne is beszéljünk, hogy neki meg már fél éves a gyereke, a Robiéknál 1 éves lesz lassan a pici.... Rettenetesen nagy ürességet érzek és sajog a szívem.... konkrétan fáj... persze igyekszem előre nézni. Csak azt lenne jó tudni, hogy mit tehetnék még a siker érdekében!? Leszoktam a dohányzásról, tornáztam, voltam prána nadinál, homeopátiás orvosnál. voltam műtéten, szedek gyógyszert.... Mit tegyek még? Mit kell tennem ahhoz, hogy állapotos legyek? Nálam pozitívabb gondolkodású emberazt hiszem nem sok van. Nagyon ritkán szomorodok csak el, mindig igyekszem a jó oldaláról felfogni a dolgokat, de ez most sok volt....  
 
Sóhajom hangjai szállnak tova az égen,
Sikolyom dallamai vesznek bele az éjbe.
Sajog testem, zokog lelkem, várok Rád.
Miért nem érkezel?

www.zingafashion.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr542938416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása