Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Crazy Day

2011.05.31. 09:44 - marsgyöngye

Címkék: lombik baba centrum pocak budai forever ciszta teherbeesés meddőségi bmc cysta

Na a tegnapi kis szösszenetemet egyszerűen le kell írnom! Azt hiszem hülyülök ahogy öregszem... :)
Reggel ülünk az asztalnál a Rolanddal és ahogy odahajoltam hozzá éreztem az illatát, meg is fogalmazódott bennem, hogy "jó szagú" amit gondoltam elmondok, megfűszerezve azzal, hogy "szeretlek" és ezek tetejébe az jött ki a számon, hogy "jó szerető vagy"!!! :)))) Szegény meg csak pislogott... mire elkezdtem röhögni mint a fakutya.... Azt mondta ilyet neki még nem mondott senki.... :D
 
Másik szösszenetem:
Alig néhány napja beszélgettünk arról a Rolanddal, hogy mielőtt összejöttünk (akkoriban jóval vékonyabb voltam) a buszon egy utas végigmért majd átadta a helyet.... azt hitte babát várok... ezen jót röhögtünk, és megbeszéltük, hogy mivel jóval vékonyabb voltam talán mégsem azért adta át a helyét. De a mai sztorim kétséget nem hagy maga felől ugyanis egy Anyu korabeli hölgy állt fel és hiába mondtam neki, hogy csak pár megállót megyek... le kellett ülnöm ;)
 
A csütörtöki vizsgálat miatt meg persze eléggé izgulok. Eszem, iszom mindenféle Foreveres cuccokat abban bízva, hogy segítenek felszívódni a cisztának. Berry bazinagy dózisban reggel-este 1-1 deci, de tegnap este majdnem 2decit megittam. Lycium 2*2 és elkezdtem propoliszt szedni 3*2 tablettát. Ha legalább csökkenne a mérete, vagy 1cm alá menne az óriási eremény és szerintem a Doki sem "bántana" akkor...
2 nap és kiderül...

www.zingafashion.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr742945360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása