Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Megkönnyebbülés

2011.06.14. 11:16 - marsgyöngye

Címkék: lombik baba szuri stimuláció injekció ciszta teherbeesés gonal f bmc gonal cysta closty clostibegyt

Ma nagy volt az izgalom, mert az injekciózás kezdete óta ez volt az első kontroll. Szerencsére rendesen érnek a tüszőcskéim mindkét oldalom. Volt bennem némi félelem, hogy a baloldali rendesen fog-e működni mert az Anikónál amikor a Clostys kúrát csináltuk akkor egyáltalán nem reagált az az oldal és most amikor a cystát szerettük volna eltűntetni akkor sem reagált. Most viszont szerencsére DOLGOZIK!!!!! 
Az elejéről kezdve a mesét: 
Csütörtökön ugye, beadtam az első szurit, majd péteken mennem kellett a BMC-be, hogy beadják a másik kettőből az első két injekciót. Hát a nővérke nem sokat szórakozott 1 perc alatt benyomta kettőt én meg csak kapkodtam a fejemet. Ennek az lett az eredménye, hogy szombaton negyedórás művelett lett a két szuri beadásából.... mit mondjak nem volt egyszerű.... Majd ezek tetejébe vasárnap rájöttem (még jó, hogy csak 1 szurit adtam így!!!!), hogy a Gonal-F -ből nem is a megfelelő adagot adtam be magamnak hanem sokkal kevesebbet! Még szerencse. hogy egy sorstárs a blogjába felrakott egy videót a beszúrásról ahol hallani lehet, hogy az injekciós toll kattog ahogy nyomja be a cuccot... hú mondo9m nálam ilyen nem történt... persze mert nem a megfelelő mennyiségre állítottam a tollat! szerencsére hamar kiderült így csak egy napot szúrtam el (hehe elszúrtam.... :)) A hasam alja már szombat estétől fájdogál főleg a délutáni injekciók után... sokszor nincs is kedvem semmihez. Nem nagyon fáj csak tompán de az éppen elég.... 
Ma reggel pedig ismét mehettünk a BMC-be ahol annyi számot kiabált ki a Doki a nővérnek, hogy a felét sem tudtam megjegyezni... a lényeg, hogy érnek a tüszök, mindkét oldalon és mindenhol több tüsző van. Remélem mindegyék szépen fog tovább fejlődni!!! Pénteken kell újra mennem és lesz vérvétel, EKG minden ami szem szájnak ingere, úgyhogy mondta is a Doki, hogy egész napos progtam lesz.... Sebaj! ÉRTED mindent!!!!  

www.zingafashion.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr162982704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása