Olcsó szállás Balatonon! www.retroapartman.hu

Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Bírja még kismama?

2011.06.25. 10:31 - marsgyöngye

Címkék: kismama lh progeszteron hcg ohss gnrh

Hm... nem is tudom hogyan érzem magam... talán már kezdem megszokni, sőt kihasználni a helyzetet. Akkora a pocakom, hogy folyamatosan terhesnek néznek. Ma is megkérdezte a közértben a pénztáros, hogy hogyan bírom a meleget... és, hogy még mennyi idő van hátra... hát sok... mondta és hozzátettem magamban, hogy még minimum 9 hónap... :D Jó, mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy felettébb zavar ez a nagy pocak, meg az is, hogy hízok mint egy kismalac és próbálom eltakarni magam... többek között hosszú és bő "kismama ruhákkal" ami mint látjuk meg is hozza az eredményét... Aztán persze (mivel eleve pozitív gondolkodású vagyok) ezt is úgy fogom fel, hogy ez jó jel, mert ha már mindenki terhesnek lát akkor aztán már tényleg terhesnek kell lennem :) Ilyenkor pl. attól is nagyon boldog tudok lenni, hogy belegondolok a szerencsémbe, hogy pozitív hozzáállással áldott meg az ég és ilyen helyzetkben nem dührohamot és sírógörcsöt kapok mint sokan mások, hanem boldok vagyok, hogy legalább ennyit átélhetek az "anyaságból", "várandósságból". Persze tudom, hogy ez hülyeség... de mégis...

A Pécsi Tudományegyetem honlapján találtam nagyon érdekes dolgokat a lombikról, amit persze most nem találok, de lementettem egy képet a short protokollról amilyen típusú kezelést én is kaptam.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr613013127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása