Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Hétvége

2011.07.04. 11:12 - marsgyöngye

Címkék: hormon hízás mozgás fáj alhas stepper

A hétvégén hála a nagy nekibúsulásomnak, kaptam a stepper gépet amit harcba is állítottam és már 2*15 percet sikerült végiglépkednem. Nagyon jó kis szerkezet és van rajta 2 gumikötél amivel lehet mahinálni közben. Örülök neki! :)
Ezen felül (szerintem) a nemrég szedett antibiotikumnak köszönhetően vasárnap reggelre elkapott valamiféle viszketés úgyhogy nekiálltam az öngyógyításnak, klion kúp, és canesten krém segítségével... régebben is volt már ilyen és akkor ezt kaptam. Igazából ez nem gombölő hanem fertőtlenítő. Nem értem mitől vagy hogyan alakul ki de nem gomba... a fene sem érti.
Az alhasam néha érzem, mintha meg akarna jönni, meg persze a barnázás is még megvan... pénteken meg kifelejtettem a fogamzásgátlót. Hah, hát ez a hétvége dióhéjban. Most már csak néhány nap és újra megyek a dokihoz, de most új taktikát találtam ki. Papírcetlivel támadok amire minden kérdésemet felírom és nem jövök ki amíg valamennyire választ nem kaptam! Merthogy semmit nem tudok soha mert senki semmit nem mond. Én meg csak találgatok, hol jól, hol rosszul. Szeretnénk egy hétre elmenni nyaralni, de nem tudunk tervezni mert gőzünk nincs mikor folytatjuk a lombikot...

www.zingafashion.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr523037097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása