Olcsó szállás Balatonon! www.retroapartman.hu

Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Kiborulás

2011.07.04. 11:02 - marsgyöngye

Címkék: lombik torna hízás sírás kiborulás

Kiborultam... Anyuéknál megmértem magam a mérlegen, mert a miénk szerencsére egy éve elromlott és az eredmény amit láttam teljesen kiborított! Az elmúlt mérés óta ami kevesebb mint 1 hónapja volt, híztam 5 kilót!!! Az elmúlt másfél vagy inkább egy évben pedig az összesítés 16 kiló! Ez rettenetesen sok! Totál készvagyok! Valamit sürgősen ki kell találni mert már így is szégyellem magam. Nemrég szembejött velem egy ismerős egy bevásárlóközpontban én meg lehajtottam a fejem nehogy megismerjen. Szerencsére azóta a hajam is levàgattam így nem ismert meg...

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr973037068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása