Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Cisztaleszívás II.

2011.07.19. 15:14 - marsgyöngye

Címkék: lombik folyadék ciszta punkció tömlő leszívás sárgatest punctió

Ma voltam újra kontroll UH-n, hogy megnézzük változott-e a ciszta mérete. Természetesen nem. Így Doki úgy döntött maradjak is ott és még ma leszívjuk a cisztát. Így is lett, leküldött, kaptam egy ágyat meg egy szépséges hátulkötős hálóinget és kb. háromnegyed óra múlva jött és megcsinálta a leszívást. A sztori hasonló a múltkorihoz, csak éppen most nem kaptam a vénámba antibiotikumot, UH-s készülék felhelyez ciszta átszúr, szalmasárga lé kijön, szobába visszamegy, fekszik majd jön a zárójelentésért. Egész hamar végeztem! Az előírás szerint augmentitn kaptam (antibiotikum) 4-5 napig kell szednem, mellette irrigálni nehogy összeszedjek valami gombás nyavaját és pénteken újra vissza kell menni hozzá. Megint megnéz és ha nem telítődök meg a ciszta akkor abbahagyhatom a fogamzásgátló szedését (több mint harminc napja szedem folyamatosan) és indítjuk a lombikot!!! Még nem merek örülni, viszont nagyon várom már...

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr713080387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása