Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Elindultunk!

2011.07.29. 12:29 - marsgyöngye

Címkék: hormon lombik indítás vérvétel hiperstimuláció gonapeptyl merional

Elindultunk!
Végre eljött a nap, hogy megkaptam a recepteket! Szokás szerint tegnap (csütörtök) reggel 7.30-kor ott voltunk Anyuval a BMC -ben. Egész jól voltam, de ahogy kezdtem érezni, hogy lassan behívnak úgy lettem egyre idegesebb, hogy mit fogok bent hallani a ciszta miatt. Féltem, nehogy megint el kelljen halasztani a lombikot miatta. Szerencsére nem kellett bár elkezdett visszatelítődni ismét. A Doki azt mondta, hogy jó, mert szabálytalan és nem éri el a 14mm-t. Úgyhogy megnyugodtam, felöltözhettem.
Receptírásnál kiderült, hogy elmegy szabira úgyhogy most nem fogja tudni velem végigcsinálni a lombikot, és mehetek a Főorvos Úrhoz vagy a Doktornőhöz. Én úgy döntöttem a Doktornőhöz megyek mert pár hónapja összefutottunk egy ismerőssel a Jánosban aki az egyéves kisfiát tolta fülészetre, váltottunk néhány szót és kiderült a kifsiú ennek a Doktornőnek a segítségével fogant. Úgyhogy úgy fogtam fel ezt a jelet, hogy ennek így kell lennie!
 
Amiket kaptam:
Mensi 1 napjától azaz 2011.07.28.-tól reggel Decapeptyl
Mensi 2 napjától 1,5 adag Merional
 
Kontroll aug 2.-án.
 
Ami még lényeges. A Doki megint nem kért vérvételt, de úgy vagyok vele, hogy kedden ha megyek minenképpen kieszközölöm valahogy mert a hiperstimunál is az volt, hogy első alkalommal nem kért hormonvizsgálatot a második kontroll alkalmával meg már totál elszálltak az értékek! Én meg nem akarok kockáztatni!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr773109446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása