Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Növekedő petesejtecskék

2011.08.03. 11:11 - marsgyöngye

Címkék: petesejt hormonvizsgálat vérvétel méhnyálkahártya ösztradiol

Tegnap voltam először vizsgálaton a helyettesítő Doktornőnél. Egész hamar végeztünk, 9 után pár perccel jöttem ki. Az eredmény jobb oldalon 3 petesejt érik (10-12mm) a bal oldalon pedig már nem is tudtam követni a számát mert csak mondta és mondta a nővérkének. Nagyságrendileg 11db-ot számoltam de ebből volt néhány 8mm nagyságú is amiket csak zárójellel írt fel, hátha behozzák a lemaradást. Ami viszont picit aggaszt az a méhnyálkahártya ugyanis csak 4mm. Igaz még van ideje vastagodni, de azért picit izgulok. Neki is álltam ezerrel enni a méhpempőt. Ebéd előtt is ettem egy kanállal. Nem tudom mennyi idő alatt fejti ki a hatását, de most tutti két pofára fogom tömni. Szóval a Doktornő is nagyon normális és látszik, hogy nő ugyanis sokkal kíméletesebben vizsgál :) Mára is visszarendelt, mert tegnap nem csinált hormonvizsgálatot hanem ma akart. Most ott tartunk, hogy levették a vért és újra megvizsgált a Doktornő. Ma már okos voltam és csak a darabszámokra koncentráltam nem a méretekre így sikerült megjegyeznem, hogy a jobb oldalon még mindig ott van a 3 tüsző 13-14-15miliméteresek és a bal oldalon összesen 6db van és valamivel kisebbek, de ma már a tegnapi 8 milisekről nem esett szó. A méhnyálkahártya vastagodott 1milimétert de most nekem címezve mondta a doktornő, hogy ez még elég vékony. (tegnap ugyanis nem mondott semmit, csak én mint tapasztalt róka tudtam, hogy ez bizony vékonyka). A vérvétel eredménye viszont még nincs meg úgyhogy elküldött és mondta, hogy ráérek visszamenni 12-13 óra felé. Így most hazajöttünk és gyorsan bekaptam 3db Foreveres méhpempő kapszulát, és este is fogok enni 3-at. Remélem rendben vannak a hormonjaim...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr123122389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása