Olcsó szállás Balatonon! www.retroapartman.hu

Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Petesejt leszívás

2011.08.08. 18:38 - marsgyöngye

Címkék: lombik petesejt műtő izgalom stimuláció icsi leszívás

Egy izgalmakkal teli nap váge közeledik. Ma volt a petesejt leszívás. Reggel megérkeztünk a BMC-be valamivel fél 8 után. Kérdeztem Rolandot, hogy mi legyen? Kivárjuk a sorunkat vagy előremenjünk mint ahogy mások szoktak beavatkozáskor. Roland nem akart előremenni egészen addig amíg meg nem látta a kígyózó sort. Így bemenünk :) Pár perc múlva már olvasuk a mindenféle leírásokat amiket kaptunk a beavatkozás lehetséges szövődményeiről, házirendről stb. Én még alig kezdtem olvasgatni mire szólították Rolandot és eltűnt. Ezután alig eszméltem fel, hívták a lányokat. A kórterem ajtajában feltűnt a nővérkének, hogy nekem és egy másik lánynak nincs párja. Őt is szólították. Na nem baj mondja akkor öltözzünk át.... jó,jó de az én cuccom a páromnál.... a lánnyal nekiálltunk fel-le rohangálni, hogy előkerítsük a párjainkat. Az én párom (sejtettem persze, h hol van) csak mégsem értettem mert az általunk ismert fülke  másik irányban volt ahol az előbb már jártunk (millió ember állt előtte...) onnan visszafelé jövet megállított a nővérke és kérezte a párom nevét. Mire kimondtam már jött is szembe a Szerelmem, vigyorogva kipirult pofikával... Én izgatott voltam, mert a nővérke közben elmondta a névsort és kiderült, hogy én leszek az első 8.30-kor. Örültem, hogy nem kell sokat várni. Az időt pontosan tartorrák, gyosr pisi előtte aztán indulás a műtőbe ami tele volt emberekkel voltak bent vagy 8-an, nem tudom miért. Na mindegy, megkaptam az altatót, rövid szédülés és már aludtam is. Édredés után eltelt jó két óra mikor bejött a biológus hölgy és "eredményt" hírdetett. Nekem 5 petesejtem lett leszívva. Ami a kórteremben jónak számított. Az ágyszomszédomnak 7 lett és még egy lányt hallottam neki 5 de abból kettő látszik jónak. A negyedik lányt nem hallottam, de nagyon a halálán volt szegénykém. Mi választhattunk, hogy 100.000 spermium társaságában hagyják a petesejteket vagy úgynevezett ICSI eljárást kérünk amikor megynyitják a petesejt burkát és egy életképes jó minőségű spermát fecskendeznek bele. Én megkérdeztem melyik haékonyabb (persze az ICSI) így azt válaszottuk. A 4 óra letelte után még be kellett menni a Doktornőhöz, ő adta oda a zárót és a titkos telefonszámot amin holnap érdeklődni kell a kis drágáink után. A Cicusom azóta Anyának hív :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr973134670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása