Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Mind az öten megvannak!!!!

2011.08.09. 09:05 - marsgyöngye

Címkék: embrio transfer beültetés osztódás crinon

Nagyon boldog vagyok!!!! A zárójelentés szerint 9-11-ig lehet hívni őket az embriók miatt, de a Doktornő azt mondta 8.30-tól érdeklődhetünk. Mondanom sem kell, hogy így már 8.30-kor hívni akartam őket, persze félve nehogy letoljanak, hogy nem tudok olvasni! De nem toltak le a vezető biológus hölgy vette fel a telefont és bemutatkozásom után mindjárt azzal kezdte, hogy "jó hírem van Kinga, mind az öt megtermékenyült" én meg majdnem elsírtam magam!!! Ugyanis sajnos ilyen dolgokban hülye maximalista vagyok bár tudom, hogy a megtermékenyülési arány általában nem 100% én mégis ezt az eredményt szerettem volna hallani és féltem, hogy mást esetleg sokkal roszabbat hallok! Beülti csütörtökön lesz és kettőt javasol a Doktornő. Hívtam Apát, ő is nagyon boldog volt én meg idegességemben majd elhánytam magam! :)
Elkezdtem eszegetni a szokásos bogyóimat: terhesvitamin, c- vitamin, továbbra is eszem a méhpempőt és a Doki írt Crinon hüvelygélt ezt tegnap kezdtem este. Boldog vagyok és várom Apával együtt a csütörtököt! Ma meg megyünk Prince koncertre! :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr653136182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása