Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Másik vonal

2012.03.07. 10:38 - marsgyöngye

Címkék: tudomány orvos lombik pcos pco gínevac

A tüneti kezelés mellett szeretném ha kiderülne miért cisztásodom, így elmentem diabetológushoz, hogy ki szűrjem a PCO-t. Bemegyek a rendelésre mondom a DR.-nőnek, hogy mi a problémám, erre nekem szegezi a kérdést, hogy akkor én mit keresek a diabetológián.... elmondom megint.... néz rám mintha totál hülye lennék.....  Felhívja a nőgyógyász kollégáját aki megerősítette, hogy igen ezt neki kell szűrni.....

Na vajon itt én mennyi segítséget kaphatok? Teljesen felháborodtam... majd ezek után (gondolom ciki volt neki) még ő beszélt velem flegmán.... Hogy jó akkor menjek cukorterhelésre.... És mi a vicc? Hogy nem egy 20 éves fruska volt.... Ezek a magyar orvosok.... Teljesen elkeserítő....

Emellett bejelentkeztem Czeizel Tanár Úrhoz genetikai vizsgálatra, hozzá hétfőn megyek. Jó lenne tisztán látni....

Illetve ma elmentem a legelső nőgyógyászhoz akitől indultam. Egyrészt egy UH felvételért amit kedves Diabetológus Drnőmnek elvihetek másrészt hüvely PH vizsgálatra.

HÜVELY PH-T NEM TUDNAK NÉZNI A SZENT JÁNOS KÓRHÁZ NŐGYÓGYÁSZATI SZAKRENDELŐJÉBEN!!!!! Már ezen kiakadtam...

Másrészt rákérdeztem az "endometriozisomra" végig olvasta a szövettant és a műtéti leírást.... szerinte nem ENDOMETRIOZIS.... csak valamikor lehetett egy  kismedencei gyulladásom és  emiatt összenőttek a belek.... viszont a bal oldaon NINCS SEMMI! A jobb oldalon viszont van!

Javaslata: AZONNALI MŰTÉT HA EMELKEDETT A TUMOR MARKER...

Kész vagyok... az égvilágon semmit nem tudnak ezek az orvosok. Elkeseredett és szomorú vagyok... teljesen kilátástalannak látok mindent.

Megérzés szinten úgy gondolom, hogy nem vagyok gyógyíthatatlan beteg. Szertintem a PH-t kéne rendberakni és a cisztásodás OKÁT kéne kezelni és jöhet a baba.... De az orvostudomány nem, hogy gyerekcipőben jár, de még ott sem.... kiábrándító....

 

Kihez forduljon az ember??????

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr754294967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása