Olcsó szállás Balatonon! www.retroapartman.hu

Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Hiperstimuláció

2011.06.20. 11:56 - marsgyöngye

Címkék: lombik ekg leállítás hiperstimuláció túlstimuláció

Néhány nappal a letaglózó hír után már egészen tűrhetően érzem magam.
De ne szaladjunk a így a végére... Pénteken kellett visszamenni a Dokihoz kontrollra, vérvétel, EKG miegymás. Úgy vártam a napot mindha legalábbis a Maldív szigetekre indulnánk nyaralni. Szorgalmasan böködtem magamat az injekciókkal (fájt is a hasam rendesen... na nem a szúrások nyoma hanem) szinte éreztem ahogyan nőnek a tüszők és bodog voltam, hogy hatnak a hormonok.
Szokásunkhoz híven korán reggel ott voltunk Anyuval (Rolcsi is jött volna de lebeszéltem, mondván lesz még olyan, hogy ott kell ülnie velem egész nap...) vérvétel után relatíve hamar sorra is kerültem, nézegette a Doki UH-n a "kis" tüszőcskéimet és egyszer csak a "hú ezek jól megnőttek" felszólalás hangzott el tőle.... aztán kiküldött, hogy EKG után menjek vissza és megbeszéljük hogyan tovább... még ekkor is boldog voltam és kalkuláltam, hogy akkor hétvégén tüszőrepesztő aztán valamikor a hét elején leszívás. Siettük az EKG-ra már 13.-órakor ott voltunk előtte jól leöntöttem magam a kocsiban ásványvízzel úgyhogy úgy néztem ki mint aki bepisilt... Anyu szorosan a hátam mögött jött, nehogy más is észrevegye mert úgysem mosom le magamról... közben meg röhögtünk... :) EKG után vissza... szóltam a recepción, hogy megjötten a hölgy felküldött a váróba és nemsokára be is hívott a Doki.
Lobogtatom az EKG-t amit olyan ímmel-ámmal vett el, és közölte, hogy rossz híre van.... elszálltak a hormonjaim.... elmagyarázta, hogy milyen lehetőségek vannak és, hogy milyen tüneteim lehetnek. Ha rosszul vagyok mi a teendő és mikor hová mehetek... hát mit mondjak nem voltam boldog.
Végül abban maradtunk, hogy leállítjuk a kezelést amíg a hormonszintem vissza nem áll. Szerdán kontroll, szúrnom kell a Gonapeptylt és fogamzásgátlót írt fel amit szednem kell. Nagyon remélem, hogy a tüszők visszahúzódnak és felszívódnak mind egy szálig....
 
Teendő:  rengeteg folyadék napi 4-5 liter
             fehérje

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr932999906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása