Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

EMS techonológia és várakozás

2011.06.30. 10:48 - marsgyöngye

Címkék: fogyás várakozás torna fehérje ems pecsételés

A pecsételés, ha lehet annak nevezni még mindig tart. Bár ez minden normális ciklusban is előfordul nálam. Egyáltalán nem nagy mennyiségű inkább csak a papíron szoktam látni. Szerintem ez valami hormon elégtelenség...
Terhességnek semmi jelét nem észlelem, pedig szokásomhoz híven figyelem maagam... bár még mindig van egy hét a következő alkalomig amikor is mennem kell a BMC-be.
A héten elhatároztam, hogy valami mozgásformát ki kéne találnom magamnak mert ez a folyamatos hízás már kezd az idegeimre menni. Lassan semmilyen ruha nem jön fel rám amit még tavaly vígan és jó érzéssel hordtam. A régi felsőimből kikandikál a pocakom pedig nem azok a tipikus testhez feszülős ruhák. 
Szóval bejeletkeztem egy úgynevezett EMS technológiát alkalmazó szalonba. Ez egy elektromos stimulációs edzés. Eredetileg az űrkutatásban fejlesztették ki az astronautáknak elhízás ellen, mert a súlytalanság miatt elsorvadtak az izmaik és megnőtt a hájtömegük, majd az orvoslásban használták és innen került át a hétköznapokba. Nagyon érdekes volt az óra és úgy tűnik hatékony ugyanis a mai nap folyamán egyre inkább érzem, hogy izomlázam van. Először kaptam egy energiaitalt és a pamutruhát amit viselni kell az óra alatt, majd felöltöztetett az edző. Kaptam egy mellényt, a karjaimra és a lábamra érzékelőket majd összekötött a géppel és kezdődött az edzés. Egyre több zónát kapcsolt be és egyre fokozta az intenzitást, nekem meg közben ugyanúgy mint egy bármilyen torna órán mozognom kellett. Az edzés végén pedig levezetésnek kaptam egy fehérjét és L-carnitint (zsírégető) tartalmazó shakeot.Persze ezt is csak a beültetésig lehet csinálni, mert azoknak nem ajánlják akik babát terveznek. Nálunk ugye annyiban más, hogy mi pontosan tudni fogjuk a fogantatás időpontját. Egyébként a lány elmondása szerint volt már olyan is, hogy valakinek "babát csinált" mert megmozgatja a mélyizmokat is, illetve arról is mesélt, hogy valaki babás lett és mire megtudta addig 4 kezelést csinált, de szerencsére semmi baja nem lett a babának. Nem olcsó mulatság de bízom benne, hogy hatékony és talán segít fogyni illetve ennek segítségével talán könyebben ráveszem magam a mozgásra.

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr923026750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása