Olcsó szállás Balatonon! www.retroapartman.hu

Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Várakozás a lombik indításra

2011.06.08. 14:28 - marsgyöngye

Címkék: lombik várakozás injekció

Lassanként megőrülök, annyira várom a holnapi napot. Végre elkezdjük az injekciókat!!!! Bár egy picit aggódok, mert a gyógyszert szombaton ugyan abbahagytam de még csak nagyon mini jeleit észlelem annak, hogy meg fog jönni. Pedig a szurikat elvileg a harmadik napon kell elkezdeni. Reggel korán megyünk Anyu jön velem mert Rolcsi nem tud. Szerenék olyan 7.15 felé odaérni, még nyitás előtt de nem sokkal mert nem vagyok biztos benne, hogy úgy kevesebb a várakozási idő.
elkezdtem méhpempőt eszegetni éhgyomorra mert mindenhol azt olvasom, hogy jót tesz, segíti a beágyazódást. Én meg aztán tényleg bármire kapható vagyok ha arról van szó mit egyek, hogy baba legyen.
Olvasgatom másoknak a blogjait ahol lombikos történetek vannak és meg kell mondanom le kellett állítanom magam mert már majdnem sírtam, annyira jó volt olvasni, hogy sikerült! Nekünk is sikerülnie kell! A méhpempő segít! Nagyon bízom benne és úgy érzem a roland is értékeli. Tegnap reggel megkérdezte, hogy bevettem-e, pedig ő aztán nem foglalkozik a bogyóimmal! Érzem ez  a siker kulcsa!!!!!

www.zingafashion.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr772967806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása