Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

A hiperstimulációról

2011.06.21. 10:00 - marsgyöngye

Címkék: folyadék hipestimuláció túlstimulálás

Találtam egy oldalt, érdemes elolvasni a hiperstimuláció következményeit:

 

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:EvraPu7nwqIJ:pecsimeddoseg.hu/ovarialis-hyperstimulacios-szindroma+ohss+p%C3%A9cs&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu&source=www.google.hu

 

Az állapotom szerencsére nem romlik, csak a haspuffadásom szörnyű. Úgy nézek ki mintha lassan szülni készülnék. Ezen kívül roppant nehezen megy a rengeteg folyadék elfogyasztása... az ízesített víz amit iszom, már marja a gyomromat így most natúr ásványvízre váltottam és mellette Kubut iszom felváltva... Lassan, de telnek a napok, holnap újra orvoslátogatás lesz. Kicsit aggódom, hogy a tüszők visszahúzódjanak nehogy ciszta legyen belőlük. Ugyanis még biztos, hogy ezerrel dolgoznak mert a cicim is elkezdett fájni vasárnap, és még most is majd leszakad... És a vicc, hogy konkrétan 20percenként járok pisilni. Vasárnap elindultunk hintaágyat nézni de a hideg miatt időközben hazamentünk átöltözni. Én biztos ami biztos akárhányszor WC közelben vagyok azonnal elmegyek pisilni ígyhát tovább indulás is ezt tettem, beültünk a kocsiba és irány a következő barkácsáruház ami autóval nagyjából 15 percnyi távolságra van... hát mit mondjak repülő rajttal távoztam az autóból... :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr293002328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása