Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Újra itt

2012.03.07. 10:26 - marsgyöngye

Címkék: gyógyszer lombik gynevac

Úgy érzem ma megint írnom kell... egyszerűen ki kell kiabálnom az elkeseredettségemet és fájdalmamat....

Sok minden történt azóta amióta nem írtam. Dióhéjban megpróbálom összeszedni. Az első lombik biokémiai terhességel zárult. Csontra időben jött meg, igaz totál elárasztott hasgörcsölés közepette. A vérvétel mutatta ki, hogy volt HCG termelődés mert megemelkedett az érték. Maradt még három babánk közülük kettőt kaptam vissza stimuláció nélkül novemberben de nem maradtak velünk. Közben 4 baba született körülöttem...  A lombikos barátnőm most 5 hónapos terhes.... és már valahogy nem tudok örülni. Kezd kiveszni belőlem a pozitív látásmód.... sajnálom mert nem szeretnék megkeseredett rosszindulatú öregasszony lenni de jó úton haladok efelé...

Szóval kaptam egy ötletet egy ismerőstől akinek sikerült, hogy van egy injekció GYNEVAC névre hallgat. Laktobacillusokat tartalmaz ezzel helyreállítja a hüvely PH értékét és leviszi a gyulladásokat így sokaknak összejön a baba. Na mi is beadattuk Kedvesem is aki rettenetesen fél a tűtől (5 alkalom) plusz kaptam hüvelykapszulát Protexin Gynophilust majd visszamentünk kontroll vizsgálatra és az eredményeim még rosszabban lettek mint előtte.... Sebaj, még egy Protexin kúra.... hátha az segít. Ugyanis addig nincs értelme a további lombiknak amíg ez nincs rendben. Ismét vissza a dokihoz. Kérdése: Csináltam egyáltalán valamit?  Mondtam, hogy még saját szorgalomból egy héttel tovább rakosgattam a kapszulát sőt szeretkezés után is minden alkalommal, hogy nehogy visszabillenjen az egyensúly.... SEMMIT NEM ÉRT A GYÓGYSZER!  Most újra Gynevac kúrát kapok és Gynoflort.... plusz szeretkezés után minden alkalommal önszorgalomból rakosgatom.... de minimum heti 2 alkalommal.... 10 nap múlva megyek vissza kb.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr104294947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása