Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Pozitív csalódás

2012.03.14. 15:44 - marsgyöngye

Címkék: gén vizsgálat diabétesz ciszta pct pco ogtt endokrin

Hétfőn kellett vissza mennem a diabetológiára de sajnos hiába vártam ki a soromat, mert rossz volt a számítógépes rendszer így a Dr-nő nem tudta megnézni az OGTT (inzulinrezisztencia) vizsgálat eredményét, így megbeszéltük, hogy ma megyek 8-ra és megnézni. Oda is mentem a rendelőhöz, várakozok mire a szomszédos rendelőből kijött egy asszisztens és kérdezte, hogy hova várok mondom, hogy kihez.... kiderült, hogy ő ma nem is rendel! A pultos hölgy nekiállt telefonálni az osztályra, hogy keressék elő Dr-nőt mert egy kismama (ez lennék én) itt várja. Legalább 3x telefonált így ordítva.... a várakozó betegek mindegyike jól hallotta, hogy KISMAMA.... majd mikor meglett a Dr-nő kijavította a pultos hölgyet, hogy NEM kismama.... mire kedves jó hangosan szintén, jaaajjj azt hittem kismama....

Na mindengy egy csak egy szokásos szösszenet volt arról, hogy az ÉLET hogyan kínoz engem az alkatommal....

Felmentem Dr-nőhöz akivel megnéztük a leleteimet és kiderült, hogy minden jó kivéve a 120 perces vércukorszintem... ez magas lett. Így feltelefonált pultos hölgyhöz és kért egy időpontot minél hamarabbra Főorvos asszonyhoz, így már egy hét múlva mehetek hozzá. A várakozási idő egyébként legalább 3 hónap! Szóval nagyon örültem neki, és nekiálltam kotorászni a táskámban, hogy adok némi lóvét neki és NEM FOGADTA EL! Még soha de soha nem találkoztam ilyennel!!!! Úgyhogy megyünk tovább endokrin irányba....

Czeizel Dr-úrnál is voltam időközben és most eredményekre várunk. Vettek vért és 3 hét múlva lesznek gén eredmények. A meddőséget 3 gép hibája okozhatja így most azokat nyomozzuk. Kedvesemnek kell egy mintát produkálnia amikor megyünk. Viszont ide elég elvinni, csak friss kell :) 3 óránál nem régebbi.... :)

És az a vicc, hogy itt hallottam először egy másik vizsgálatról amit már a legelső alkalommal szerintem meg kellett volna, hogy nézzen a nőgyógyász. A vizsgálat neve PCT és szeretkezés után kell elmenni a dokihoz aki megnézni mikroszkóp alatt, hogy a spermiuk eljutnak-e élve a méhhez, vagy a hüvelyváladék kinyírja őket út közben.

Ja.... és a bal oldalról eltűnt a cisztám viszont a jobb oldalon lett egy 38x36mm-es....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr224316654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása