Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Mélypont

2011.05.04. 10:42 - marsgyöngye

Tegnap voltam Sz. dokinál. Műtét után Varga doktornő hívta fel és lebeszélték mikor keressem. Na tegnap korán reggel keltem és már 6.30-kor másokikként ott szobroztam a BMC kapujában persze a becsekkolás is csak 7.30-kor kezdődik. Nagy nehezen bejutottunk közben én már félig kiolvastam Coelho Bridáját... felmentem a váróba majd még egy órás várakozás kezdődött... Végre megjelent a nővérke és elkezdte behivogatni az embereket. Behívott rajtam kívül mindenkit... már éppen kezdtem felháborodniamikor behívtak...

Sz. doki elkezdte olvasgatni a műtéti leírást nyugtázta, hogy mégsem endometriozis hanem sárgatest ciszta és mondta, hogy ettől függetlenül mindjárt lombikkal kezdünk, de azért ugorjak ki a gatyámból mert megvizsgál... és jött a feketeleves... fekszem az ágyon doki bennem az ultrehanggal és csóválja a fejét... mér... majd kikiabál a nővérnek... bal oldalon 44mm cysta(!!!!!!!!!!!!!) jobb oldalon 42mm(!!!!!!!!) corpus luteum magyarul sárgatest cysta...  hát mit mondjak cseppet sokkot kaptam. Ezek után felírt valami gyógyszert amit csak Ausztriából lehet megrendelni és megbeszéltük, hogy első doboz vége felé kontroll majd ha befejeztem a szedést és megjött akkor indítjuk a lombikot. Tekintettel a sárgatest cystára mielőtt elkezdem szedni a gyógyszert, reggel első vizeletből csináljak egy tesztet, hogy kizárjuk a méhen kívüli terhességet. Ezen kívül az égvilágon semmit nem mondott... kijöttem a rendelőből és azt sem tudtam hol vagyok, hogy sírjak vagy egyáltalán mi lesz most. Üres voltam és kétségbeesett. Eltámolyogtam a kocsihoz, bámultam ki a fejemből... Hívtam Rolandot, ő is kész volt, hogy hogy lehet, hogy három hét alatt megint ott a cysta és a másik petefészek amire azt mondták, hogy totál egészséges azzal meg most mi lett...!? Hívtam Anyut... ő azt mondta hívjam fel V. doktornőt és kérdezzem meg...

Hívtam, szerencsére bent volt a kórházban, készségesen jött elmagyarázta, már amennyire tudta, adott beutalót vérvételre és nyugtatott, hogy az is lehet, terhes vagyok de persze ez nem biztos mert a kivett cysta szövettana azt mutatja az is sárgatest cysta volt. Azt is megtudtam, hogy a tüszöérésel vannak problémáim. A bal oldali cysta valószínű egy meg nem repedt tüsző, mert 3.20.-án volt meg utoljára azaz most vasárnap lesz 6. hete, és simán lehet, hogy a műtét bezavart ezért nem repedt meg a tüsző. A sárgatest cysta pedig a tüszőrepedés után maradt vissza ha jól értelmezem. 

Szóval lerohantam vérvételre, majd haza, együtt ebédeltünk Rolcsival utána pedig Anyuhoz mentem mert nem lettem volna képes otthon maradni egyedül,  aztán 14.-órára vissza a BMC-be Lombik és inszemináció előadásra ami kötelező. Sok újat nem mondtak, de volt néhány új gyakorlati infó, ami haznos lehet, Pl. a lombik árai (350.000Ft, ill. 100.000Ft- két finanszírozott lombik között). Innem siettem a vérvétel eredményért amivel futottam a rendelőbe, hogy értelmezzék... kétségeim voltak mert nem pont úgy írták mint a januári leleten... V. doktornőt alapesetben nem akartam zavarni, aztán mégis írtam neki sms-t mert a rendelőből elhívták szüléshez a délután rendelő dokit... én meg ott vergődtem kétségek között. Na mindjárt nekiálltam netezni és láttam, hogy az állapotosoknál jóval nagyobb értékek vannak a Béta HCG teszten így kezdtem úgy gondolni, hogy ez bizony negatív. Majd kijött az asszisztensnő és megkértem nézzen már rá, hogy érdemes-e várni a Doktor Úrra, a nő azt mondta, hogy ez bizony terhességet jelent... na elkezdett remegni a gyomrom... féltem, hogy talán mégsem de közben éreztem, hogy ez negatív... felfutottam a szülészetre ott beszéltem egy aszisztensnővel aki mondta kopogjak be a szülőszobára... tovább futottam a nőgyógyászati osztályra, ott is megkérdeztem egy aszisztensnőt az sem mondott semmit csak odaállított a szülőszoba elé... persze nem maradtam ott, visszamentem a rendelő várójába... és neteztem tovább rendületlenül... és reméltem... közben éreztem ez negatív lesz... majd megjött a válasz sms V. doktornőtől, hogy ez az eredmény negatív... na hát akkor megzuhantam teljesen... Megint jött a kóválygás, hogy nem tudtam merre irnduljak, csak néztem ki a fejemből... elmentem a kocsihoz és csak ültem, ültem... és úgy éreztem minden mindegy... azt sem bánnám ha jönne egy úthenger és keresztül menne rajtam. Nem érdekelt semmi. Majd elindultam haza és amikor beálltam a garázsba akkor kitört rajtam a sírás... egyszerüen nem értem, hogy három hét alatt hogyan tudtam két cystát növeszteni...

 

www.zingafashion.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr272876535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása