Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Boldog vagyok!

2011.07.27. 10:15 - marsgyöngye

Címkék: siker orvos lombik pozitív boldog

Boldog vagyok!
Így ébredtem ma reggel és ennek két oka lehet. Tegnap új angoltanárnál voltam (akihez a párom jár) mert az én tanárom szabin van és egyrészt megdícsért, hogy jól beszélek angolul, másrészt összeszedtük az utóbbi egy hónap történéseit és ezáltal megvilágosodtam, hogy abszolút pozitív szériában vagyok! Amennyire rosszul indult az év, autóbaleset, harcom a Vodafonnal sikertelenül, elutasított az APEH kétszer is(!) laparoszkópiának induló műtét, nem jön össze a baba, túlstimulálás, nem kapunk engedélyt a válalkozás beindításához, rettenetes körülmények a munkahelyemen, télen megfagytunk nyáron megsülünk... stb. Ehhez képest most jönnek a pozitív dolgok! Amitől én nagyon de nagyon boldog vagyok! A sors úgy hozta, hogy a balatoni nyaralót (szó szerint) ki KELLETT adni, mert a Balaton Soundra készülő kollégáimnak szállás kellett (dolgozni mentek) és azóta is jönnek az ismerősök és mennek nyaralni az apartmanba. Közben kaptunk egy állami cégtől papírt (még nem engedély), hogy felőlük csinálhatjuk a dolgot, ők nem terveznek ott beruházást. Majd jött az APEH számomra pozitív levele! Holnap pedig újra doki és remélhetőleg indul a lombik! Aminek nem lehet más a vége csak egy gyögyörű egészséges babácska! Annál is inkább mert a pozitív teszt pont a születésnapom táján esedékes....!!!! :)
Barátnőm tegnap megszülte picifiát! Egy nappal később a kiírtál de egészségesek, szerencsére mindannyian!  

 

www.zingafashion.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr993103574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása