Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Cisztaleszívás

2011.06.03. 11:53 - marsgyöngye

Címkék: ciszta bmc leszívás

Tegnap reggel már korán a BMC-ben voltunk Rolanddal, én úgy be voltam tojva, hogy hozzámszólni nem lehetett. Roland meg nyugtatott volna, simogatott, ölelgetett én meg egyre idegesebb voltam tőle. A lényeg, hogy 7.30 után néhány perccel elkaptam a Dokit, hogy megbeszéltük a kora reggeli vizsgálatot. Mondta, hogy 2 perc és jön, lement az emeletről és visszafelé már hívott is magával. A nevemen szólított ami nagyon tetszett. Annyira emberiek és kedvesek a dolgozók itt a BMC-ben, hogy minden elismerésem és köszönetem nekik. Soha sehol semmilyen kórházban nem tapasztaltam ilyen emberi bánásmódot mint itt. Tehát behívott a vizsgálóba és mivel nem csökkent a ciszta mérete, megbeszéltük, hogy a délelőtt folyamán leszívja. Leküldött 'hátra a Szilvihez" aki szintén a nevem szólított és bekísért egy kórterembe minket. Egyelőrre egyedül voltunk bent én totál megijedve attól, hogy a leszívás során mit fog találni a Doki mert azt mondta lehet, hogy endometriozis vagy szövetdarab ami nem lenne jó és jó esetben ciszta... hát nem nyugtatott meg. Roland meg csak fel-alá járkált a szobában mígnem hazaküldtem amin megsértődött szegény. Ezt persze csak utólag tudtam meg. Nem sokkal később bejött a nővérke és kaptam a vénámba egy lórúgásnyi antibiotikum injekcíót, majd ismét magamra hagyott. Legközelebb 10 óra előtt láttam valamivel, egy újabb pár érkezett az arcukat elnézve úgy láttam beültire jöttek, majd kb 15 perc múlva egy talpig zöld-műtős ruhába öltözött hölgy jött értem. Gyors pisi aztán mentem utána. A "műtő" előterében papucs le, kaptam a lábamra egy szép kék zsákot majd fel kellett feküdni az ágyra. Várunk, forgolódok Doki még sehol, egyszer csak észrevettem ahogy kinéztem az ajtón, hogy az előtér másik oldalán szintén egy műtő van és a lány aki az ágyon fekszik éppen engem néz... nah... gondoltam talán ő jobban örül mint én, hogy ott fekhet... remélem két-három hét múlva már leszívás meg beülti miatt fogok ott feküdni. Na aztán megérkezett Sz.Doki és kérdezte, hogy megkaptam-e az antibiotikumot majd hozzám jött először. Kitörölte a hüvelyt majd egy ultrahang fejet helyezett be aminek a végén volt a tű. Ő monitoron követte végig amit csinált, a szúrás kicsit kellemetlen volt de fájónak nem mondhatnám és 7ml szalmasárga folyadékot szívott le. Azt mondta úgy látszik, sima ciszta de persze megy szövettanra. Max 5 perc volt az egész és mehettem vissza a szobába. Fél órát pihentem megvártam míg beér Roland majd együtt felmentünk a rendelésre. Ott több mint 2 órát kellett várnunk mire sorrakerültünk. De sebaj! Mert megbeszélük, hogy jövőhét csütörökön jöjjek ismét és akkor eljezdjük az injekciókat! Hurrá, hurrá, hurrá!!!! :))))) Viszont amitől picit padlót fogtam az a Doki utolsó mondata volt, hogy olyan 50-60ezer forintot hozzak magammal, vagy egy kicsit még többet a gyógyszerekre..... Kicsit megütött így hirtelen, de persze a babáért bármit!!!! :)))))
   

www.zingafashion.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr782953897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása