Olcsó szállás Balatonon! www.retroapartman.hu

Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Születés csalogató

2012.04.11. 15:13 - marsgyöngye

Címkék: szülés csecsemő baba bea csalogató palya beáta foganás hivogató

A minap olvastam valahol, hogy "hogyan kell babát csinálni".... na itt ajánlották ezt a dalt:

Palya Bea- Szülésdal

https://www.youtube.com/watch?v=IWAd6Ip_-Wc

Nekem elsőre kicsit fura volt de a 100.(!!!!) hallgatásra már tetszett!

A babára vágyóknak az első 4 sort ajánlják hallgatásra és sűrű ismételgetésre!

Én ennek alapján költöttem egy mondókát, mert ennek a dalnak a dallama valahogy nem akaródzott a fülemben maradni. Ajánlom szeretettel mindenkinek saját mondókámat. Én pl zuhanyozás közben szoktam mondogatni egy egyszerű rajzot is kitaltám hozzá (ezt rajzolom a zuhany ajtajára). Ezt is megpróbálom valahogy felrakni ide!

Mondóka:

Elhatároztam magamat

Megnövesztem a hasamat,

Kisbabát növesztek benne,

Egészségesen fejlődik minden szerve.

 

És a rajz:

1.-2. sor női forma

3. sor baba feje

4. sor 4 végtag

De úgyis érezni fogod a ritmust!

 

 

www.zingafashion.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr34383562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása