Olcsó szállás Balatonon! www.retroapartman.hu

Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

A pohár félig tele van....

2011.05.19. 16:20 - marsgyöngye

 Csütörtök.

Ma délelőtt voltam Sz. ügynöknél. Nem mondom, hogy nem voltam betojva mert nagyonis féltem attól amit hallani fogok. Reggel felkeltem Rolcsival aztán elindultam Anyuhoz mert jött velem a dokihoz. Olyan 9.30 körül értünk oda és csodák csodája alig voltak a regisztrációs pultnál miután sorra kerültünk felküldtek minket a szokásos emeleti váróba ami viszont tele volt. Nem telt el 10 perc mikor felhozták az ott üldögélők mappáit. Ennek örültem mert tudtam, hogy ebben az enyém is benne lesz úgyhogy van esély arra, hogy emberi időben végezzünk. Anyu elment postára feladni az adóbevallást mikor visszajött már éppen én következtem, de mielőtt bemehettem volna még volt annyi idő, hogy elmesélje a hölgy aki épp akkor jött ki a dokitól a lépcsőfordulóban sírt a férje vállára borulva... mit mondjak nem nyugtatott meg.... Nagy nehezen bejutottam a vetkőzőbe... hallom, hogy behívják a mellettem lévő vetkőzőben lévő leányzót... terhes... a szívem a torkomban dobog... "a petezsák jó helyen van..."  nézem magam a vetkőzői tükörben, a szívemet hallani ahogy ver... vajon felszívódtak a cisztáim...? "és van már szívverése...?" bámulom magam a tükörben, jó húsban vagyok... csak ne izgulnék ennyire... "persze már van..." óóó, hogy fejeznétek már be, mert kiugrik a szívem... közben totózok ha egy sírt a következő boldog mert összejött a baba... utána én jövök... jesszus most negatív jön... gondolat elhesseget... "öltözzön fel aztán jöjjön..." na végre.... Úristen de izgulok... nyugi, csak nyugi... Just relax... jut eszembe a Lili pedig nem is ő az angoltanárom.... mire végre megszólal a várt hang K.K. jöjjön... 

Felültem a székre kérdezgettem, hogy a gyógyszertől lehetek-e ingerült... bólogat... (merthogy az vagyok) lehet-e több folyásom, pisilési inger... kérdeztem volna tovább de az ingerültségnél azt mondja "pedig a jobb oldali felszívódott" egy óriás szikla esett le a szívemről... aztán mondtam neki, hogy akkor inkább vállalom, hogy ingerült vagyok... :) A bal oldali viszont még ott van, de kisebb lett így egy hét múlva kontroll... Boldog vagyok! ...és ugye, hogy félig tele van az a pohár? ;)

 

 

www.zingafashion.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr322917019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása