Olcsó szállás Balatonon! www.retroapartman.hu

Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

Tegnap: lombik indítás

2011.06.10. 09:11 - marsgyöngye

Címkék: gyógyszer lombik bmc

Lombik start! Eljött a várt reggel! Éjszaka a dokival álmodtam... Tiszta őrület! Fél 6-ra húztam az órát mert gondoltam ha 6.15 kor indulok az pont elég lesz arra, hogy 7-re Anyuékhoz érjek, viszont annyira nem bírtam magammal, hogy útrakeltem reggeli nélkül és már 6.30-kor náluk voltam. Anyu persze még sehol nem tartott a készülődésben Apu meg jóízűen falatozott. Persze örültek nekem én meg annak, hogy megoszthatom velük az izgalmamat. Kicsit meg voltam ijedve mert a mensim még nem 100% -osan jött meg és tartottam tőle, hogy mi van ha mégsem jön meg rendesen (ezek persze baromságok de ilyenkor minden ijesztő ami az ember útjába állhat) vagy még nagyon a ciklus elején vagyunk ezért még nem ír gyógyszert, de írt!!! Nem is keveset! Ma délelőtt már be is adtam magamnak az első injekciót, holnaptól pedig napi 3 különbözőt fogok szúrni. Ezeken kívül még felírt egy szurit és hüvelygélt de ezeket még nem kell használni.
 
A gyógyszerek ára: 80 000ft  
Felírt gyógyszerek:
Gonapeptyl: (ezzel kezdtem ma az injekciózást) szintetikus GnRH -t tartalmaz csökkenti az LH és FSH      szintjét így nem jön létre idő előtti peteérés    
Gonal-f: (mensi 2. Napjától) egyszerre több tüsző érését  segíti
Merional: szintén a több tüsző egyidejű érését segíti.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr292972494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása