Olcsó szállás Balatonon! www.retroapartman.hu

Marsgyöngye

Gyere baba!

Friss topikok

  • Inek: Köszönöm szépen a sok hasznos linket! :) (2011.07.01. 11:17) Érdekes linkek

Linkblog

ET +7

2011.08.18. 12:50 - marsgyöngye

Címkék: kórház et pihenés beültetés embriotraszfer

Ma vagyunk az embriotraszfert követő 7. napon, ami azt jelenti, hogy tüszőrepedéstől számítva ez a 11. nap. Izgulok! Az ET napja múlthét csütörtökön volt. 10 órára kellett menni reggel és mind az 5 lány ott volt akikkel együtt volt a leszívás. Akkor én voltam az első most én voltam az utolsó, kettőt picúrt kaptunk vissza, és beülti után még másfél órát feküdtünk. Megismerkedtünk egy párral, nagyon jófejek voltak ők 3 picúrt kaptak vissza mert a lány elmúlt 35 éves. Egyébként korábbi kapcsolatukból mindkettőjüknek van már gyerekük, csak közös baba nem volt még. A csütörtök többi részét és a pénteket fekvéssel töltöttem de meg kell mondanom elég nehezen ment. Szombaton Rolikám elment dolgozni és beszéltünk délelőtt, hogy rosszul van. Fekszik a portás fülkében mert nagyon szédül. A szédülése egy hete szombaton kezdődött amikor Szegeden voltunk, de csak reggel-este amikor azgyból kelt ki akkor szédült. Így eléggé megijedtem és felkerekedtem, hogy odamenjek. mire odaértem egy mentőautó hordágyán feküdt, infúzió bekötve és indultak... azt sem tudtam fiú vagyok vagy lány, úgy megijedtem... végül bevágtam magam én is a mentőautóba és mentem velük. Estére haza is engedték bár még mindig nem volt szegénykém a helyzet magaslatán. Túl stresszes... ez a konklúzió... nem is csoda... Apukájával összeveszett, Anyukája nincs jól, velem állandóan kórházba kell menni a kúttal kapcsolatos ügyek stagnálnak stb. A lényeg, hogy már jobban van. Azóta itthon pihizünk mindketten... illetve négyen :)

www.zingafashion.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://marsgyongye.blog.hu/api/trackback/id/tr873162588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása